Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Remontujemy linię 202
PKP Polskie Linie Kolejowe, Oddział Regionalny w Szczecinie ogłosił przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania: "Modernizacja nawierzchni linii kolejowej nr 202 Gdańsk - Stargard Szczeciński na odcinku Białogard - Cieszyno Łobeskie".
wysłane przez Marcel
Iwo napisał(a):
> Bodek napisał(a):
> > > Dodam jeszcze, że w maju br. odcinek Stargard - Białogard > > będzie obchodził swoje 150 urodziny, więc remont jak > > najbardziej w porę się trafił :) > > Dobra okazja do jakiejś jubileuszowej imprezy, tylko czy w dobie > obecnego kryzysu znajdą się na to fundusze.
Po cichu zdradzę, że jest planowany w lipcu przejazd naszym SN61 do Runowa Pomorskiego. Czy wypali? Na dzień dzisiejszy ciężko powiedzieć, ale będę się starał coś zdziałać/dowiedzieć się w tym temacie :)
Natomiast co się tyczy podejścia do zamknięć, zastanawiam się jak prestiżowa spółeczka IC jeżeli nie planuje objazdów, podejdzie do tematu przygotowania składów do jazdy na stacjach "początkowych" Świdwin i Łobez. Ciekawe kto rozłączy i podłączy lokomotywę do składu (kierownik poc.? maszynista?), kto zrobi próbę hamulca i popuka młotkiem w obręcze? :) Wiem, próbę może zrobić kierownik, ale nie wyobrażam sobie jak zarzuca hak i łączy sprzęgi powietrzne. A jak trzeba będzie wyłączyć wagon ze składu? Takie są właśnie realia znajomości pracy eksploatacyjnej pracowników biurowych na stanowiskach kierowniczych (zresztą nie tylko wspomnianej IC) gdzie wydaje się polecenia niemożliwe do zrealizowania (taka odwrotność niedasizmu - musizm :D ).
> Bodek napisał(a):
> > > Dodam jeszcze, że w maju br. odcinek Stargard - Białogard > > będzie obchodził swoje 150 urodziny, więc remont jak > > najbardziej w porę się trafił :) > > Dobra okazja do jakiejś jubileuszowej imprezy, tylko czy w dobie > obecnego kryzysu znajdą się na to fundusze.
Po cichu zdradzę, że jest planowany w lipcu przejazd naszym SN61 do Runowa Pomorskiego. Czy wypali? Na dzień dzisiejszy ciężko powiedzieć, ale będę się starał coś zdziałać/dowiedzieć się w tym temacie :)
Natomiast co się tyczy podejścia do zamknięć, zastanawiam się jak prestiżowa spółeczka IC jeżeli nie planuje objazdów, podejdzie do tematu przygotowania składów do jazdy na stacjach "początkowych" Świdwin i Łobez. Ciekawe kto rozłączy i podłączy lokomotywę do składu (kierownik poc.? maszynista?), kto zrobi próbę hamulca i popuka młotkiem w obręcze? :) Wiem, próbę może zrobić kierownik, ale nie wyobrażam sobie jak zarzuca hak i łączy sprzęgi powietrzne. A jak trzeba będzie wyłączyć wagon ze składu? Takie są właśnie realia znajomości pracy eksploatacyjnej pracowników biurowych na stanowiskach kierowniczych (zresztą nie tylko wspomnianej IC) gdzie wydaje się polecenia niemożliwe do zrealizowania (taka odwrotność niedasizmu - musizm :D ).
Re: Czas już był najwyższy...
· 15 lat temu ·
Marcel