Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Koleją do Wrocławia 3 godziny szybciej, ale za 10 lat
Zaczyna się jedna z najważniejszych inwestycji kolejowych w Polsce na najbardziej zdegradowanej trasie w kraju. Zostanie całkowicie wyremontowana i przerobiona linia prowadząca od Szczecina przez Kostrzyn i Wrocław do Międzylesia. Jak dobrze pójdzie pojedziemy nią - i to jest już dużo gorsza wiadomość - dopiero w 2020 roku, ale za to z prędkością zawrotną 160 km/h.
MaK napisał(a):
> Zobaczymy co będzie się działo na 273. Nieoficjalne głosy mówią, > że "coś" ma się zacząć już w tym roku ;)
Wczoraj na głównym były rozwieszane plakaty, które przepraszały podróżnych za utrudnienia w związku z remontem "nadodrzanki". Z resztą stoi u Ciebie podbijarka, więc coś musi być na rzeczy :)
> Jeżeli wszystko będzie odbywać się w/g planów i "marzeń", to > raczej do Wrocławia będziemy jeździć już tylko po nadodrzance.
Niekonieczne. IC dalej będzie zależało na obsłudze jak najwiekszych potoków, a Poznań jest idealnym generatorem. Zapełnienie znacznego składu nie stanowi tam problemu. Nadodrzanka, no cóż, ma tych generatorów mniej i na dodatek mniejszych. Myślę, że tutaj na modernizacji bardziej skorzystają PR-y, mamy już bezpośrednie połączenia z Wrocławia na REGIO, może jakiś IR? O ile w ogóle PR-y będa za te pare lat jeszcze istnieć.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
> Zobaczymy co będzie się działo na 273. Nieoficjalne głosy mówią, > że "coś" ma się zacząć już w tym roku ;)
Wczoraj na głównym były rozwieszane plakaty, które przepraszały podróżnych za utrudnienia w związku z remontem "nadodrzanki". Z resztą stoi u Ciebie podbijarka, więc coś musi być na rzeczy :)
> Jeżeli wszystko będzie odbywać się w/g planów i "marzeń", to > raczej do Wrocławia będziemy jeździć już tylko po nadodrzance.
Niekonieczne. IC dalej będzie zależało na obsłudze jak najwiekszych potoków, a Poznań jest idealnym generatorem. Zapełnienie znacznego składu nie stanowi tam problemu. Nadodrzanka, no cóż, ma tych generatorów mniej i na dodatek mniejszych. Myślę, że tutaj na modernizacji bardziej skorzystają PR-y, mamy już bezpośrednie połączenia z Wrocławia na REGIO, może jakiś IR? O ile w ogóle PR-y będa za te pare lat jeszcze istnieć.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids