Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Cud nad Odrą? Zamknięty most wypromuje kolej
Remontowi Mostu Długiego w Szczecinie możemy zawdzięczać przyspieszenie prac nad projektem kolei, która połączy oba brzegi miasta. Na modernizację czeka również poniemiecka obwodnica śródmiejska, obecnie zarastająca, która prowadzi przez środek Szczecina w kierunku Polic i Trzebieży. Być może doczeka podobnej, korzystnej dla transportu szynowego, „katastrofy komunikacyjnej”.
wysłane przez Tatra108 10
Ja od dłuższego czasu w miarę możliwości staram się jeździć koleją ze Szczecina Dąbia do Szczecina Głównego. Kupuję wówczas bilet studencki za 1,76 zł i jadę w 15 minut do centrum. Tam przejdę się drugie tyle pieszo i jestem w pracy. Poza tym po ostatniej wizycie w Trójmieście uważam, że taka SKM-ka w Szczecinie mogłaby wiele pomóc.
Jadąc podwójnym składem EN57 już w Gdyni Chyloni SKM wiozło w jednej jednostce 100-150 osób. Warto dodać, że na pięciu kolejnych stacjach (Leszczynki, Grabówek, Stocznia, Główna i Wzgórze Św. Maksymiliana) dosiadło się coś koło 40 pasażerów. Dlatego też uważam, że u nas taka linia mogłaby sporo zdziałać. Tym bardziej, że nasze tory w centrum nie mają złego ulokowania. Łatwo jest dojechać z każdego punktu miasta, byleby tylko siatka była dostosowana bardziej pod SKM, jako kręgosłup transportu miejskiego.
-- SST - Są Stare Tramwaje ;)
Jadąc podwójnym składem EN57 już w Gdyni Chyloni SKM wiozło w jednej jednostce 100-150 osób. Warto dodać, że na pięciu kolejnych stacjach (Leszczynki, Grabówek, Stocznia, Główna i Wzgórze Św. Maksymiliana) dosiadło się coś koło 40 pasażerów. Dlatego też uważam, że u nas taka linia mogłaby sporo zdziałać. Tym bardziej, że nasze tory w centrum nie mają złego ulokowania. Łatwo jest dojechać z każdego punktu miasta, byleby tylko siatka była dostosowana bardziej pod SKM, jako kręgosłup transportu miejskiego.
-- SST - Są Stare Tramwaje ;)
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja