Forum

W jedną Dąbie w drugą Port Centralny

wysłane przez MaK

Mareczek napisał(a):

> Ponieważ od jakiegoś czasu nurtuje mnie jedna sprawa > zapytam. Czym jest umotywowany fakt, że pociągi > przewoźników prywatnych (chyba w 100%) jadąc nadodrzanką > od strony Kostrzyna do Polic/Gumieniec zmieniają kierunek > jazdy na stacji Szczecin Dąbie, natomiast udając się w > drugą stronę następuje to na stacji Szczecin Port > Centralny?

Hmmmm. Wiesz. Jakoś nie zauważyłem. Pociągi prywatne np 681685/861682 oraz 480589/840586 w jedną i w drugą strone oblot wykonują na stacji Szczecin Dąbie. Nie wyobrażam sobie Portu jak wszystkie obloty miałyby być przeżucone tam. To, że są obloty na Dąbiu podyktowane jest przepustowością Stacji Szczecin Port Centralny.

> Jedyny argument jaki znalazłem, to prawdopodobieństwo nie > podjechania pod wzniesienie przed mostem na Regalicy i > możliwość zatrzymania się na odcinku odizolowanym, na > wysokości przęsła zwodzonego, ale jednak pociągi Cargo do > Portu jadą normalną trasą.

Chodzi Tobie o SPA - Podjuchy?

-- SW -> SL -> Rg -> Psychiatryk...