Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
PKP coraz dalej od pasażerów
Po wprowadzeniu nowego rozkładu jazdy pociągów odcięto od połączeń kolejowych mieszkańców małych miejscowości wzdłuż trasy Szczecinek - Runowo Pomorskie.
wysłane przez Marcel
MaTe napisał(a):
> > No i teraz pytanie - kolej _regionalna_, która jest na dodatek > > dotowana jest dla wszystkich, czy tylko dla tych z miast? > > Jest pewna granica rozsądku. Kolej ma zapewnić sprawny transport w > regionie
Zgoda. Bardzo dobrze się stało, że np część pociągów nie zatrzymuje się np w Klępnicy (wioska widmo) i w Nielepie (wioska daleko od przystanku). Rozruch ezt z przystanków ,z których w ciągu dnia nie korzysta prawie nikt generuje duże koszty. Ale jest jedno ale chociaż nie związane z tematem. Aby transport był sprawny ważne są też skomunikowania aby pasażer czasami nie uciekł do tańszego środka transportu a mam tu na myśli 6 minutowe rozkomunikowanie poc. 78145 Poznań-Szczecin z 89124 Szczecin-Słupsk. Wcześniej od strony Poznania przyjeżdża 2810 ale dla podróżnego oznacza to zakup 2 biletów i wspomaganie firmy krzak zamiast "regionalki" (mam na myśli IC które nie może sobie z niczym poradzić). Co do 89124, to ma on postoje 3 min w Runowie (oczekuje mijanki) i 7 w Świdwinie (też oczekuje mijanki), i gdyby odjeżdżał ze Stargardu o 16:28 (3 min na przesiadkę z regionalnym 78145 starczy) zamiast 16:19 nie było by chyba większym problemem bo teraz mijają się na wylocie :) To taka mała podpowiedź co ewentualnie szwankuje :) PS. Dobrze, że 89124 kursuje przez SPC (duży plus dla Marketingu PR Szczecin) bo codziennie zabiera od 10 do 30 osób i to wcale nie kolejarzy. Pozdrawiam serdecznie
> > No i teraz pytanie - kolej _regionalna_, która jest na dodatek > > dotowana jest dla wszystkich, czy tylko dla tych z miast? > > Jest pewna granica rozsądku. Kolej ma zapewnić sprawny transport w > regionie
Zgoda. Bardzo dobrze się stało, że np część pociągów nie zatrzymuje się np w Klępnicy (wioska widmo) i w Nielepie (wioska daleko od przystanku). Rozruch ezt z przystanków ,z których w ciągu dnia nie korzysta prawie nikt generuje duże koszty. Ale jest jedno ale chociaż nie związane z tematem. Aby transport był sprawny ważne są też skomunikowania aby pasażer czasami nie uciekł do tańszego środka transportu a mam tu na myśli 6 minutowe rozkomunikowanie poc. 78145 Poznań-Szczecin z 89124 Szczecin-Słupsk. Wcześniej od strony Poznania przyjeżdża 2810 ale dla podróżnego oznacza to zakup 2 biletów i wspomaganie firmy krzak zamiast "regionalki" (mam na myśli IC które nie może sobie z niczym poradzić). Co do 89124, to ma on postoje 3 min w Runowie (oczekuje mijanki) i 7 w Świdwinie (też oczekuje mijanki), i gdyby odjeżdżał ze Stargardu o 16:28 (3 min na przesiadkę z regionalnym 78145 starczy) zamiast 16:19 nie było by chyba większym problemem bo teraz mijają się na wylocie :) To taka mała podpowiedź co ewentualnie szwankuje :) PS. Dobrze, że 89124 kursuje przez SPC (duży plus dla Marketingu PR Szczecin) bo codziennie zabiera od 10 do 30 osób i to wcale nie kolejarzy. Pozdrawiam serdecznie
Re: PKP coraz dalej od pasażerów
· 15 lat temu ·
Marcel