Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
SA 136-001 na przeglądzie w Pesie
wysłane przez Bodek
volvob10ma napisał(a):
> Nie wiem czy dobrze rozumuję, jeśli nie to proszę mnie poprawić. > Obecna umowa z PR jest zawarta na lata 2009/2010. Wobec tego, > analogicznie powinna być zawarta umowa na lata 2010/2011? Bo jeśli > tak, to czy dałoby się jakoś te stawki zmienić od nowej umowy? Tzn. > zależnie od zestawienia pociągu, ewentualnie od rodzaju pociągu (bo > to trochę dziwne, że płaci się tyle samo za SA103 i tyle samo za > SA136, skoro wiadomo, że SA103 spali mniej paliwa niż powiedzmy > SA136). Czy może jednak wynegocjowanie takich stawek byłoby "za > trudne"?
Ogólnie dobrze rozumujesz - co roku zawierane są nowe umowy roczne na kolejny RJ. Problem tylko w tym, że zawierane są one w oparciu o 3 letnią umowę ramową która obowiązuje od grudnia 2009 do grudnia 2012 i określa zasady finansowania przewozów. W umowach rocznych możemy jedynie negocjować rozkłady jazdy i wysokość dopłaty do 1 pkm (w granicach limitu przedstawionego przez PR na poziomie około 13 zł jako ofercie w przetargu na umowę roczną). Więc zasad finansowania zmienić nie możemy.
> Nie wiem czy dobrze rozumuję, jeśli nie to proszę mnie poprawić. > Obecna umowa z PR jest zawarta na lata 2009/2010. Wobec tego, > analogicznie powinna być zawarta umowa na lata 2010/2011? Bo jeśli > tak, to czy dałoby się jakoś te stawki zmienić od nowej umowy? Tzn. > zależnie od zestawienia pociągu, ewentualnie od rodzaju pociągu (bo > to trochę dziwne, że płaci się tyle samo za SA103 i tyle samo za > SA136, skoro wiadomo, że SA103 spali mniej paliwa niż powiedzmy > SA136). Czy może jednak wynegocjowanie takich stawek byłoby "za > trudne"?
Ogólnie dobrze rozumujesz - co roku zawierane są nowe umowy roczne na kolejny RJ. Problem tylko w tym, że zawierane są one w oparciu o 3 letnią umowę ramową która obowiązuje od grudnia 2009 do grudnia 2012 i określa zasady finansowania przewozów. W umowach rocznych możemy jedynie negocjować rozkłady jazdy i wysokość dopłaty do 1 pkm (w granicach limitu przedstawionego przez PR na poziomie około 13 zł jako ofercie w przetargu na umowę roczną). Więc zasad finansowania zmienić nie możemy.
Re: SA 136-001 na przeglądzie w Pesie
· 13 lat temu ·
Bodek