Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
PKP chce zainwestować w zachodniopomorskie dworce
Na początek - lifting szpetnego budynku stacji Szczecin Główny przed regatami. Ale są też śmiałe plany budowy nowego dworca w Szczecinie i modernizacji stacji Szczecin Dąbie i Stargard Szczeciński.
wysłane przez marko 4
Lukasy napisał(a):
> W grę mogła wchodzić długość peronów. Jeśli skład nie > zmieścił się na Niebuszewie, to wagony podczepiano na Głównym. > Poza tym powodem takich roszad mogła być zwykła ekonomia, gdzie > sypialnym/kuszetką z Niebuszewa zwyczajnie nikt by nie pojechał...
Akurat jeśli chodzi o Niebuszewo to ma ono dość długi peron. Przeciez w jego peronach mieścił się m.in "Stefan Czarniecki" do Kielc (dość długi składa) czy np. słynny skład do Głogowa. Wydawało mi się również, że na Niebuszewie stały składy z wagonami sypialnymi. Jak dobrze pamiętam to rozmawiałem kiedyś z nauczycielem z Kolejówki na temat stacjonowania tam składów. Mówił on, że firma WARS nie zgadzała się na to, aby składy, w których były jej wagony miały stacjonowac na Niebuszewie ponieważ uważali, że na "Park Pomorzański" mają lepszy dojazd z zaopatrzeniem. Jest to troche dziwne tłumaczenie, ponieważ jak wiadomo na Niebuszewie jest droga prowadząca pod samą stację postojową, czego nie można powiedzieć o "Parku Pomorzańskim", który jest na nasypie.
> W grę mogła wchodzić długość peronów. Jeśli skład nie > zmieścił się na Niebuszewie, to wagony podczepiano na Głównym. > Poza tym powodem takich roszad mogła być zwykła ekonomia, gdzie > sypialnym/kuszetką z Niebuszewa zwyczajnie nikt by nie pojechał...
Akurat jeśli chodzi o Niebuszewo to ma ono dość długi peron. Przeciez w jego peronach mieścił się m.in "Stefan Czarniecki" do Kielc (dość długi składa) czy np. słynny skład do Głogowa. Wydawało mi się również, że na Niebuszewie stały składy z wagonami sypialnymi. Jak dobrze pamiętam to rozmawiałem kiedyś z nauczycielem z Kolejówki na temat stacjonowania tam składów. Mówił on, że firma WARS nie zgadzała się na to, aby składy, w których były jej wagony miały stacjonowac na Niebuszewie ponieważ uważali, że na "Park Pomorzański" mają lepszy dojazd z zaopatrzeniem. Jest to troche dziwne tłumaczenie, ponieważ jak wiadomo na Niebuszewie jest droga prowadząca pod samą stację postojową, czego nie można powiedzieć o "Parku Pomorzańskim", który jest na nasypie.