Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
PKP chce zainwestować w zachodniopomorskie dworce
Na początek - lifting szpetnego budynku stacji Szczecin Główny przed regatami. Ale są też śmiałe plany budowy nowego dworca w Szczecinie i modernizacji stacji Szczecin Dąbie i Stargard Szczeciński.
wysłane przez tom1
Muszę przyznać, że przekonaliście mnie swoimi wypowiedziami, że kursowanie osobówek do Niebuszewa (i dalej do Trzebieży) nie ma racji bytu. Wielka szkoda. :( Co do "malkontentów" to przepraszam wszystkich, których uraziło to stwierdzenie (szczególnie marko) ale to co Ralf napisał o tych sypiących się domach "przelało czarę goryczy" i rzeczywiście się uniosłem. W sumie wszyscy jesteśmy za tym samym. Reaktywacja linii.
Moim zdaniem jedynym skutecznym rozwiązaniem w celu przywrócenia pociągów pasażerskich jest kompleksowy remont stacji, regularne kursowanie pociagów po zmodernizowanych torach, wspólny bilet na PKP i komunikację miejską. Tylko to jest w stanie przyciągnąć pasażerów. Muszą wiedzieć, że kolej stanowi integralną cześć komunikacji miejskiej! I wtedy będą z niej korzystać. Ale czy komuś z rządzących na tym zależy?...
A co do niecentralnego położenia tej linii to przedstawiam skomunikowanie tej linii z komunikacja miejską na poszczególnych przystankach (z wyjatkiem głównego): -Pomorzany- tramwaje 4,11,12 i autobusy 61,81 - Turzyn- tramwaje 7,9 autobus 75 - Pogodno- tr. 5,7 - Łękno- tr. 1,9 auto.53,60 - Niebuszewo- tr. 2,12 i jak się podejdzie kilkaset metrów również autobusy: 51,69,78 - Drzetowo- auto: 69 - Żelechowa- auto: A - Golęcino- auto: 59 - Gocław- tram:6, auto:58,102 - Glinki- auto:63,102 - Skolwin- auto: 63, 102 - Mścięcino- jak się wyjdzie z tego lasu :) 101,107 - Police- 102,103,106 i chyba jeszcze coś (nie pamietam) Dalej linia wychodzi poza aglomerację i dlatego komunikacja sie kończy. Z tego zestawienia wyszło mi, że linia krzyżuje się z 9 liniami tramwajowymi (nie licząc "3" przy głównym) i ok. 18 liniami autobusowymi (nie licząc darmówek i może jeszcze coś pominąłem). Wiadomo, że przez Bramę Portową czy pl. Rodła lub Kościuszki nie przechodzi ale od tego, moim zdaniem, są tramwaje. Tak więc nadal twierdze,że jej położenie jest dobre. Przecież Główny też byłby na uboczu gdyby nie tramwaje i autobusy dowożące do niego.
Pozdrawiam wszystkich.
Moim zdaniem jedynym skutecznym rozwiązaniem w celu przywrócenia pociągów pasażerskich jest kompleksowy remont stacji, regularne kursowanie pociagów po zmodernizowanych torach, wspólny bilet na PKP i komunikację miejską. Tylko to jest w stanie przyciągnąć pasażerów. Muszą wiedzieć, że kolej stanowi integralną cześć komunikacji miejskiej! I wtedy będą z niej korzystać. Ale czy komuś z rządzących na tym zależy?...
A co do niecentralnego położenia tej linii to przedstawiam skomunikowanie tej linii z komunikacja miejską na poszczególnych przystankach (z wyjatkiem głównego): -Pomorzany- tramwaje 4,11,12 i autobusy 61,81 - Turzyn- tramwaje 7,9 autobus 75 - Pogodno- tr. 5,7 - Łękno- tr. 1,9 auto.53,60 - Niebuszewo- tr. 2,12 i jak się podejdzie kilkaset metrów również autobusy: 51,69,78 - Drzetowo- auto: 69 - Żelechowa- auto: A - Golęcino- auto: 59 - Gocław- tram:6, auto:58,102 - Glinki- auto:63,102 - Skolwin- auto: 63, 102 - Mścięcino- jak się wyjdzie z tego lasu :) 101,107 - Police- 102,103,106 i chyba jeszcze coś (nie pamietam) Dalej linia wychodzi poza aglomerację i dlatego komunikacja sie kończy. Z tego zestawienia wyszło mi, że linia krzyżuje się z 9 liniami tramwajowymi (nie licząc "3" przy głównym) i ok. 18 liniami autobusowymi (nie licząc darmówek i może jeszcze coś pominąłem). Wiadomo, że przez Bramę Portową czy pl. Rodła lub Kościuszki nie przechodzi ale od tego, moim zdaniem, są tramwaje. Tak więc nadal twierdze,że jej położenie jest dobre. Przecież Główny też byłby na uboczu gdyby nie tramwaje i autobusy dowożące do niego.
Pozdrawiam wszystkich.
Szczecińskie realia.
· 17 lat temu ·
tom1