Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
SN61-183 już nie pojedzie
Z dniem 13 stycznia 2010 roku ze stanu Zachodniopomorskiego Zakładu Spółki (PKP Cargo) skreślony został przedostatni czynny wagon motorowy w Polsce z serii 183II. Rozpoczęta została procedura kasacyjna.
wysłane przez Bodek
Poza tym co napisałem wyżej, bardzo martwi mnie w tym wszystkim podejście PKP Cargo do tego pojazdu.
Mamy XXI wiek, jesteśmy w UE, podobno jesteśmy już dojrzałym społeczeństwem obywatelskim szanującym swoje tradycje i historię, a tu niejaka pani , nomen-omen dyrektor szczecińskiego zakładu spółki, bez żadnych konsultacji z ewentualnymi i potencjalnymi zainteresowanymi pojazdem (samorząd, muzeum kolei, miłośnicy kolei itp.) podejmuje decyzję o skreśleniu i podobno (podkreślam PODOBNO) wręcz naciska, by pojazd fizycznie skasować!!! zezłomować, jak pierwszy lepszy wagon stojący od wielu lat np. w Dąbiu na nieczynnych torach.
Dla mnie to przejaw czystego barbarzyństwa, kompletnego braku kultury technicznej i szacunku dla historii własnej firmy! Nie wiem jak, ktoś taki może w ogóle piastować tak odpowiedzialne stanowisko w dużej firmie jak PKP Cargo...
Mamy XXI wiek, jesteśmy w UE, podobno jesteśmy już dojrzałym społeczeństwem obywatelskim szanującym swoje tradycje i historię, a tu niejaka pani , nomen-omen dyrektor szczecińskiego zakładu spółki, bez żadnych konsultacji z ewentualnymi i potencjalnymi zainteresowanymi pojazdem (samorząd, muzeum kolei, miłośnicy kolei itp.) podejmuje decyzję o skreśleniu i podobno (podkreślam PODOBNO) wręcz naciska, by pojazd fizycznie skasować!!! zezłomować, jak pierwszy lepszy wagon stojący od wielu lat np. w Dąbiu na nieczynnych torach.
Dla mnie to przejaw czystego barbarzyństwa, kompletnego braku kultury technicznej i szacunku dla historii własnej firmy! Nie wiem jak, ktoś taki może w ogóle piastować tak odpowiedzialne stanowisko w dużej firmie jak PKP Cargo...
Re: Stanowisko PR
· 14 lat temu ·
Bodek