Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wyborcze obietnice
wysłane przez lhb178 19
Jasiek napisał(a):
> > Ale to Ty upierasz się na takie rozwiązanie. > > Ja tego nie wymyśliłem powtarzam tylko wypowiedź stąd: > www.mkm.szczecin.pl/... > A dokładnie "- Nie będziemy wydzielać osobnych pasów dla > autobusów. W wybranych miejscach: na Bramie Portowej, ul. Gdańskiej, > al. Wyzwolenia i Wojska Polskiego przebudowane zostaną torowiska > tramwajowe w sposób umożliwiający poruszanie się po nich również > autobusów."
Teraz już wiem, dlaczego to powtarzasz :P
> I mówię tylko, że to ma sens. Po co wydzielone torowisko i jeszcze > wydzielony pas dla autobusów, jak można to połączyć ze sobą.
Tutaj nie ma jedynie słusznego rozwiązania. Wydzielone tory i pas dla autobusów z pozostawieniem jednego pasa dla reszty mogłoby być trochę niesprawiedliwe ;) (Wojska Polskiego). Pchanie autobusów pospiesznych co 2 minuty i tramwajów co 3 na jeden pas i zostawianie trzech pasów dla reszty to przegięcie w drugą stronę. Poza tym PAT musi być szerszy niż torowisko.
> > A poza tym - odróżniaj > > piszących sobie tutaj prywatnie ludzi od instytucji. > > Ja tylko zapytałem czy Zditm opiniuje sprawy buspasów.
Organizację ruchu na pewno opiniuje.
> > Na tej trasie podbijanie jest wskazane co 5-10 lat. > > A czy było to robione do tej pory? Do nas podbijarka zagląda tylko > wtedy gdy jest remont kapitalny torowiska.
Pora to wreszcie zmienić.
> > Owszem, w sprawie kolejki na moście by dało. > > A poza nim nie, byłoby to tylko zepchnięcie problemu poza most.
Za mostem nie ma miejsc ograniczających przepustowość bardziej niż na moście. Czyli można wydzielić jeden pas, nawet pozostawiając tylko jeden, i korek będzie taki sam, tylko węższy i dłuższy. A jego widok może zachęcić niektórych do wybrania TZ.
> > Jedna była na swoim miejscu :P A że miasto wybrało, jak > wybrało... > > Rozumiem, że Zditm był na swoim miejscu, ale co nie miał nic do > powiedzenia?
Mówić to sobie mógł - miasto wybrało taki wariant i już.
> Bo jakoś trudno jest mi uwierzyć w zapał tej instytucji do > wydzielania pasów dla autobusów.
A kto mówił o wydzielaniu pasów dla autobusów? Zapewne był postulat o zrobienie szerszej jezdni zamiast części chodnika (po któej i tak chodzić się nie da).
> Skoro do tej pory nic takiego nie > powstało. Czyżby UM przeszkadzał?
A podobno nie ma głupich pytań...
-- Zjeżdżaj z torów albo zastosujemy wuwuzele!
> > Ale to Ty upierasz się na takie rozwiązanie. > > Ja tego nie wymyśliłem powtarzam tylko wypowiedź stąd: > www.mkm.szczecin.pl/... > A dokładnie "- Nie będziemy wydzielać osobnych pasów dla > autobusów. W wybranych miejscach: na Bramie Portowej, ul. Gdańskiej, > al. Wyzwolenia i Wojska Polskiego przebudowane zostaną torowiska > tramwajowe w sposób umożliwiający poruszanie się po nich również > autobusów."
Teraz już wiem, dlaczego to powtarzasz :P
> I mówię tylko, że to ma sens. Po co wydzielone torowisko i jeszcze > wydzielony pas dla autobusów, jak można to połączyć ze sobą.
Tutaj nie ma jedynie słusznego rozwiązania. Wydzielone tory i pas dla autobusów z pozostawieniem jednego pasa dla reszty mogłoby być trochę niesprawiedliwe ;) (Wojska Polskiego). Pchanie autobusów pospiesznych co 2 minuty i tramwajów co 3 na jeden pas i zostawianie trzech pasów dla reszty to przegięcie w drugą stronę. Poza tym PAT musi być szerszy niż torowisko.
> > A poza tym - odróżniaj > > piszących sobie tutaj prywatnie ludzi od instytucji. > > Ja tylko zapytałem czy Zditm opiniuje sprawy buspasów.
Organizację ruchu na pewno opiniuje.
> > Na tej trasie podbijanie jest wskazane co 5-10 lat. > > A czy było to robione do tej pory? Do nas podbijarka zagląda tylko > wtedy gdy jest remont kapitalny torowiska.
Pora to wreszcie zmienić.
> > Owszem, w sprawie kolejki na moście by dało. > > A poza nim nie, byłoby to tylko zepchnięcie problemu poza most.
Za mostem nie ma miejsc ograniczających przepustowość bardziej niż na moście. Czyli można wydzielić jeden pas, nawet pozostawiając tylko jeden, i korek będzie taki sam, tylko węższy i dłuższy. A jego widok może zachęcić niektórych do wybrania TZ.
> > Jedna była na swoim miejscu :P A że miasto wybrało, jak > wybrało... > > Rozumiem, że Zditm był na swoim miejscu, ale co nie miał nic do > powiedzenia?
Mówić to sobie mógł - miasto wybrało taki wariant i już.
> Bo jakoś trudno jest mi uwierzyć w zapał tej instytucji do > wydzielania pasów dla autobusów.
A kto mówił o wydzielaniu pasów dla autobusów? Zapewne był postulat o zrobienie szerszej jezdni zamiast części chodnika (po któej i tak chodzić się nie da).
> Skoro do tej pory nic takiego nie > powstało. Czyżby UM przeszkadzał?
A podobno nie ma głupich pytań...
-- Zjeżdżaj z torów albo zastosujemy wuwuzele!