Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wyborcze obietnice
wysłane przez Luke_Police 163
t105n napisał(a):
> Pociąg miałby sens na liniach wybiegających przez Prawobrzeże, > ale "stacja" w Kluczu, a raczej jej pozostałości, to obraz nędzy i > rozpaczy, podobnie jak stacja w Zdunowie nie daje możliwości > postoju pociągu w oczekiwaniu na kurs powrotny. Zdaje się, że > Załom też tego nie oferuje.
Dlatego właśnie argumentowałem, że myślenie o SKM w Szczecinie miałoby sens, gdyby kompleksowo rozbudowano infrastrukturę i wyremontowano stacje i przystanki. W przypadku Klucza czy Zdunowa trzebaby dobudować dodatkowe tory służące za perony końcowe SKM umożliwiające postój pociągu.
> Pociąg widzę raczej jako połączenia aglomeracyjne do Goleniowa, > Stargardu i Gryfina.
I takowe pociągi mamy, tyle, że nie mają one wspólnej taryfy z liniami ZDiTM. Brakuje również kolejowego połączenia do Pyrzyc.
Osobiście byłbym zwolennikiem rozwoju wspólnej taryfy biletowej dla komunikacji autobusowej opuszczającej granice miasta (a więc np. numerowane połączenia PKS) - tu kiełbasę wyborczą w postaci linii na biletach ZDITM może zaoferować kandydat na burmistrza gminy Dobra. Może należałoby wyznaczyć strefę miejską, a poza nią wprowadzić nieznacznie droższe bilety strefowe uprawniające również do jazdy po aglomeracji szczecińsko-polickiej bez kasowania dodatkowych biletów? Komunikacja miejska, podmiejska i kolejowa to dobra spiżarnia z kiełasą wyborczą dla kandydatów nadchodzących wyborów samorządowych :)
-- - Do wentylatora przetwornicy statycznej wlazł mały kotek i nie może wyjść.
- Spoko, zamontujemy ją w tramwaju i włączymy, to stamtąd wyfrunie.
> Pociąg miałby sens na liniach wybiegających przez Prawobrzeże, > ale "stacja" w Kluczu, a raczej jej pozostałości, to obraz nędzy i > rozpaczy, podobnie jak stacja w Zdunowie nie daje możliwości > postoju pociągu w oczekiwaniu na kurs powrotny. Zdaje się, że > Załom też tego nie oferuje.
Dlatego właśnie argumentowałem, że myślenie o SKM w Szczecinie miałoby sens, gdyby kompleksowo rozbudowano infrastrukturę i wyremontowano stacje i przystanki. W przypadku Klucza czy Zdunowa trzebaby dobudować dodatkowe tory służące za perony końcowe SKM umożliwiające postój pociągu.
> Pociąg widzę raczej jako połączenia aglomeracyjne do Goleniowa, > Stargardu i Gryfina.
I takowe pociągi mamy, tyle, że nie mają one wspólnej taryfy z liniami ZDiTM. Brakuje również kolejowego połączenia do Pyrzyc.
Osobiście byłbym zwolennikiem rozwoju wspólnej taryfy biletowej dla komunikacji autobusowej opuszczającej granice miasta (a więc np. numerowane połączenia PKS) - tu kiełbasę wyborczą w postaci linii na biletach ZDITM może zaoferować kandydat na burmistrza gminy Dobra. Może należałoby wyznaczyć strefę miejską, a poza nią wprowadzić nieznacznie droższe bilety strefowe uprawniające również do jazdy po aglomeracji szczecińsko-polickiej bez kasowania dodatkowych biletów? Komunikacja miejska, podmiejska i kolejowa to dobra spiżarnia z kiełasą wyborczą dla kandydatów nadchodzących wyborów samorządowych :)
-- - Do wentylatora przetwornicy statycznej wlazł mały kotek i nie może wyjść.
- Spoko, zamontujemy ją w tramwaju i włączymy, to stamtąd wyfrunie.
Technik serwisu :)